ZŁOTA RĄCZKA to program zapewniający Seniorom dostęp do bezpłatnych drobnych usług naprawczych. Odpowiedzi na najważniejsze pytania dostępne są poniżej.
Treść pełnej ustawy pobrać można pod linkiem: https://ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl/?a=16704
Dla kogo?
Dla osamotnionych (np. mieszkających daleko od rodziny, przyjaciół) seniorów i seniorek powyżej 70 r. ż., zamieszkałych w Mieście lub Gminie Ostrzeszów.
Jak często mogę korzystać z usług Złotej Rączki?
Do 3 razy w roku.
Jak zgłosić usterkę do naprawy?
Czy Senior musi wypełniać jakieś dokumenty?
Wypełnienie formularza zgłoszeniowego leży po stronie osoby odbierającej zlecenie. Zleceniodawca (senior) musi podpisać jedynie klauzulę RODO oraz wypełnić oświadczenie o udzielonej pomocy. Oba dokumenty dostarcza do domu Złota Rączka.
Jakie koszty ponosi zleceniodawca?
Pracownik techniczny, czyli Złota Rączka, zapewnienia podstawowe narzędzia (np. śrubokręty, drabiny, sylikony, wkręty, gwoździe). Zakupienie innych materiałów (np. klamek, zamków, żarówek, baterii) leży po stronie zleceniodawcy, czyli seniora.
Pracownik techniczny w przypadku otrzymania środków na zakup niezbędnych materiałów musi udokumentować zakup paragonem i rozliczyć wydatki.
Jaki jest zakres usług?
Zakres usług to przede wszystkim drobne naprawy, takie jak:
Dokumenty
Miasto i Gmina Ostrzeszów
ul. Zamkowa 31
63-500 Ostrzeszów
Tel.: 62 732 06 00
E-mail: org@ostrzeszow.pl
NIP: 5140257776
Regon: 250855140
Nr konta Santander Bank Polska S.A. Oddział 1 w Ostrzeszowie:
25 1090 1173 0000 0000 1700 5753
Poniedziałek - Piątek
7.00 - 15.00